Okulumuz İngilizce öğretmeni Türkan ŞAR TURAN koordinatörlüğünde Romanya ve Türkiye kuruculuğunda Azerbaycan’ın daha dahil olduğu 12 ortaklı ‘Art English’ isimli 11.10.2023 tarihinde başlayan etwinning projemiz başarıyla yürütülmüştür. Projede görev alan öğrencilerimize - Hatice Sude Özgen, Sadık Berat Yalçın, Fatma Gül Şenol, Melike Öz, Halenur Yılmaz, Azra Gündüz, Nesibe Nazarsu Pişkin, Hilal Kartal, Emre Berk Sağlam, Yağmur Sena Başan ve Zeynep Ebrar Çimen - katkılarından dolayı teşekkür ederiz.
Proje Ödülleri
Art English: Çevre Sorunlarını Dil ve Yaratıcılık Yoluyla Keşfetmek
Bu projede, yapay zeka ve web 2.0 araçlarını modern eğitim yaklaşımlarıyla birleştirerek çağımızın en acil küresel kaygılarından biri olan çevre sorunlarını ele alıyoruz. İklim değişikliği, çevre kirliliği ve deniz kirliliği konularına odaklanarak öğrencilerin sadece dil becerilerini geliştirmeyi değil, aynı zamanda küresel zorluklara karşı farkındalıklarını da artırmayı hedefliyoruz. Projemizin en heyecan verici yönlerinden biri oyunlaştırma yoluyla sanat ve dilin birleşimini birleştirmemizdir. İngilizce öğrenimini yaratıcı sanatlarla birleştirerek, öğrenme deneyimini sıradanlıktan uzaklaşarak keyifli ve etkili bir çabaya dönüştürüyoruz. Eğitim ortamı giderek dijitalleştikçe projemiz de bu dönüşümü benimsiyor. Yapay zeka teknolojisi ve web 2.0 araçlarından yararlanarak öğrencilerin öğrenme deneyimlerini zenginleştiriyor, konuları derinlemesine anlamalarını ve kendi çözüm odaklı bakış açılarını geliştirmelerini sağlıyoruz. "Art English" projesine katılmak, öğrencilere yalnızca İngilizce becerilerini geliştirmekle kalmayacak, aynı zamanda küresel sorunlara karşı duyarlılıklarını da geliştirecek. İlgi çekici ve yenilikçi yaklaşımımız sayesinde öğrenme yolculuğunu heyecan verici bir maceraya dönüştürmeyi hedefliyoruz. "Art English" projesine katılarak öğrencilerinizin dil yeterliliklerini geliştirmelerine destek olurken aynı zamanda çevresel konulardaki farkındalıklarını da artırabileceklerine inanıyoruz.
Our etwinning project named 'Art English', which started on 11.10.2023, under the coordination of our school's English teacher Türkan ŞAR TURAN, with 12 partners including Azerbaijan and the founding of Romania and Turkey, was successfully carried out. We would like to thank our students who took part in the project - Hatice Sude Özgen, Sadık Berat Yalçın, Fatma Gül Şenol, Melike Öz, Gelenur Yılmaz, Azra Gündüz, Nesibe Nazarsu Pişkin, Hilal Kartal, Emre Berk Sağlam, Yağmur Sena Başan and Zeynep Ebrar Çimen - for their contributions.
Art English: Exploring Environmental Issues through Language and Creativity
We are addressing one of the most pressing global concerns of our time — environmental issues — in this project, combining artificial intelligence and web 2.0 tools with modern educational approaches. By focusing on climate change, environmental pollution, and marine pollution, we aim to not only enhance students' language skills but also raise their awareness of global challenges. One of the most exciting aspects of our project is our incorporation of the fusion of art and language through gamification. By infusing English language learning with creative arts, we transform the learning experience into an enjoyable and effective endeavor, breaking away from the mundane. As the education landscape becomes increasingly digital, our project embraces this transformation. Leveraging artificial intelligence technology and web 2.0 tools, we enrich students' learning experiences, enabling them to gain in-depth understanding of the topics and develop their own solution-oriented perspectives. Participating in the "Art English" project will empower students to not only refine their English skills but also cultivate their sensitivity to global issues. Through our engaging and innovative approach, we aim to turn the learning journey into an exciting adventure. By joining the "Art English" project, we believe that we can support our students in enhancing their language proficiency while also increasing their awareness of environmental topics.